Plánování PR kampaní
Úspěšná PR kampaň potřebuje dobrý plán
Co zahrnuje plán PR kampaně
Plán PR kampaně zahrnuje konkrétní kroky k realizaci PR kampaně v plném rozsahu. Především zahrnuje časový harmonogram, finanční rozpočet, rozdělení rolí členů týmu, zapojení externích dodavatelů a PR a komunikační nástroje.
Co je důležité, tak dobrý plán PR kampaně musí obsahovat kreativní koncept kampaně a ideovou linku, podle čehož bude na kampani pracovat kreativní tým.
Už máte detailní plán pro svou další PR kampaň?
Protože je PR mým denním chlebem, dovolím si využít příležitosti a nabídnu vám teď své služby.
Chcete o sobě dát vědět? Plánujete představit veřejnosti nový produkt? Potřebujete upozornit na nějaký problém a nabídnout jeho řešení? Chcete zapracovat na své reputaci? Připravujete informační kampaň?
Připravím Vám konkrétní plán pro Vaši PR kampaň.
Od naší vzájemné spolupráce očekávejte, že Vám navrhnu kreativní koncept kampaně, připravím detailní plán kampaně včetně rozpočtu a v případě potřeby Vás propojím se správnými lidmi.
Proč byste si měli nechat udělat plán PR kampaně ode mě?
- získáte kreativní koncept a ideovou linku kampaně,
- navrhnu Vám originální způsoby komunikace včetně eventů a guerilla marketingu (úměrně pro dané téma),
- kampaň naplánuji pro on-line i off-line kanály,
- dostanete detailní plán kampaně k okamžité realizaci,
- navrhnu Vám konkrétní mediální mix,
- budete znát přesný rozpočet kampaně,
- budete vědět, jak měřit výsledky kampaně,
- ušetříte peníze, čas a nervy,
- pomohu Vám s realizací důležitých částí kampaně.
Při plánování PR kampaní zohledňuji vždy dlouhodobé cíle firmy a snažím se kampaně plánovat v souladu s dlouhodobou PR strategií.
Pokud připravujete PR kampaň, ozvěte se. Poradím Vám, jak udělat kampaň, která zaujme, bude mít reálné přínosy a bude maximálně efektivní.