Executive branding
Executive branding dá vaší značce lidskou tvář
Přínosy osobní značky
Executive branding je proces vytváření osobní značky manažerů a lídrů firem či organizací.
Tvorba osobní značky je dlouhodobá strategie, která přináší benefity současně lídrovi i firmě, kterou reprezentuje. Dobře rozpoznatelný a čitelný lídr přitahuje pozornost médií, zákazníků i potenciálních zaměstnanců.
Executive branding dává značce konkrétní lidskou tvář a také příběh, který spojuje značku se svým lídrem.
Specifickou podobou executive brandingu je thought leadership. To je PR strategie založená na vytváření autority v oboru prostřednictvím vytváření a šíření originálních myšlenek.
Osobní značka Vám umožní
- Oslovit, přitáhnout a udržet zaměstnance
- Získat nové podnikatelské a obchodní příležitosti
- Přispět k významu firmy v rámci konkurenčního trhu
- Stát se relevantním a důvěryhodným zdrojem informací pro média
- Otevřít prostor pro nové pracovní příležitosti a výzvy
- Získat pozvánky na konference a významné oborové akce
Co vyžaduje úspěšný executive branding
Pokud chcete vytvořit a posilovat osobní značku lídra, musíte na tom pracovat cílevědomě a systematicky. Tady je několik důležitých kroků, které vám v tom pomohou:
- identifikace výzev a stanovení dlouhodobých cílů,
- příprava strategie pro tvorbu osobní značky,
- vytvoření osobního příběhu pro komunikaci, který musí klást důraz na autentičnost osoby lídra (aby příběh odpovídal osobnímu založení lídra, jeho hodnotám, a aby se mu s veřejně prezentovaným příběhem dobře fungovalo),
- vytvoření životopisu a profilových materiálů pro média, na web a na sociální síť LinkedIn,
- průběžnou tvorbu a publikaci materiálů na web a blog, na oborové portály a do odborných časopisů a psaní názorových článků do novin.
Každý lídr je jiný. Objevte v sobě toho nejlepšího. Ozvěte se a začneme na tom společně pracovat.