Pavel Kovařík | PR konzultant a kouč

Blog

Články, zkušenosti, inspirace

Punkové PR jde proti všem pravidlům

Osm zásad punkového PR, které z vás udělá hvězdy Punk, pivo a public relations Právě jsem dočetl osvěžující knížku Punkové podnikání. Napsal ji James Watt, který spolu se svým přítelem před více než deseti lety založil ve Skotsku pivovar. Pivovar se jmenuje BrewDog. Možná jste o jejich pivu už slyšeli. Jsou velmi úspěšní. Dneska prodávají pivo po celém světě, mají

Číst celý článek »

Pět českých firem, které umí thought leadership na jedničku

Pokud sledujete můj blog, víte, že se intenzivně zabývám PR strategií, která se jmenuje thought leadership. Tuto strategii považuji za jednu z nejlepších pro brand building. Thought leadership totiž udělá z vaší firmy nezpochybnitelnou autoritu v oboru. Mnohdy se firma vypracuje do pozice thought leadera natolik, že se její jméno stává synonymem pro daný obor. Pojďte se podívat, jak se to

Číst celý článek »

Ve skutečnosti marketing nepotřebujete

Opravdu se objedete bez marketingu? No dobře, tak trochu jsem kecal, abyste klikli na ten nadpis. Ale počkejte. Vy marketing totiž opravdu nepotřebujete. Alespoň ne to, co se za marketing vydává. Nepotřebujete profesionální fotky, naleštěné inzeráty, propagační videa. Potřebujete něco jiného. Bavíme se o marketingu a o PR, takže ano, potřebujete dávat něco ven. Potřebujete produkovat něco, co ostatní budou

Číst celý článek »

PR agentura nebo PR konzultant?

Dává větší smysl najmout si PR agenturu, anebo se obrátit na nezávislého PR konzultanta? Agentura má řadu předností. To samé můžeme ovšem říci o spolupráci s nezávislým konzultantem. Vždy bude totiž záležet, co přesně od spolupráce očekáváme a jaký je náš cíl. PR agentura poskytuje širší portfolio služeb a produkční zázemí Zpravidla platí, že agentura poskytuje širší portfolio služeb, disponuje

Číst celý článek »

Seth Godin a jeho jednoduchý recept na prvotřídní PR

Seth Godin inspiruje podnikatele Seth Godin píše knihy, které inspirují zástupy podnikatelů, marketérů, spisovatelů a všech těch, kdo jsou živeni prodejem plodů své práce druhým lidem. Nedávno jsem narazil na pasáž, kde Seth Godin říká, jak on sám chápe PR. Public relations = strategické vyprávění příběhů Seth Godin říká, že „PR jsou strategické vytváření příběhu.“ To je naprosto jednoduché vyjádření

Číst celý článek »

Máte zájem o spolupráci?

První konzultace zdarma

Ozvěte se

[email protected]