Thought leadership: Nejlepší PR strategie v roce 2022
Thought leadership v roce 2022 – co to je, k čemu je to dobré a jak na to. Článek obsahuje 3 opomíjené benefity této strategie, která vás přivede k vítězství.
Thought leadership v roce 2022 – co to je, k čemu je to dobré a jak na to. Článek obsahuje 3 opomíjené benefity této strategie, která vás přivede k vítězství.
Využijte pro své PR tisíciletou moudrost antických filozofů, jako byl Seneca či Marcus Aurelius. Zde je OSM stoických principů, díky kterým bude vaše (nejen) PR fungovat výrazně lépe.
Media relations je královská disciplína PR a i v roce 2022 hrají média v PR klíčovou roli. Podívejte se na čtyři pravidla, která vám zaručí úspěch na poli médií.
Osm zásad punkového PR, které z vás udělá hvězdy Punk, pivo a public relations Právě jsem dočetl osvěžující knížku Punkové podnikání. Napsal ji James Watt, který spolu se svým přítelem před více než deseti lety založil ve Skotsku pivovar. Pivovar se jmenuje BrewDog. Možná jste o jejich pivu už slyšeli. Jsou velmi úspěšní. Dneska prodávají pivo po celém světě, mají
Pokud sledujete můj blog, víte, že se intenzivně zabývám PR strategií, která se jmenuje thought leadership. Tuto strategii považuji za jednu z nejlepších pro brand building. Thought leadership totiž udělá z vaší firmy nezpochybnitelnou autoritu v oboru. Mnohdy se firma vypracuje do pozice thought leadera natolik, že se její jméno stává synonymem pro daný obor. Pojďte se podívat, jak se to
Message pro Vaše public relations Message je hlavní sdělení, které vysílá firma do světa. Tvoří základ PR strategie. Když chcete dělat public relations, musíte vědět, co chcete říct. Musíte mít svou message. Jak ji najít a jak ji srozumitelně představit zákazníkům? Tady jsou 3 kroky, které vám s tím pomohou. 1. Začněte s proč Simon Sinek přišel ve své knize