PR pro město nebo firmu – dva světy, jeden cíl
Získejte klíč ke spokojenosti zákazníků i občanů. Prozkoumejte rozdíly a podobnosti v PR strategiích firem a měst.
Získejte klíč ke spokojenosti zákazníků i občanů. Prozkoumejte rozdíly a podobnosti v PR strategiích firem a měst.
Zvládejte krizové situace jako profík. Nabízím ověřený postup = 10+1 rada pro zvládnutí každé krizové situace.
Hejty jsou speciální kategorií negativních komentářů na sociálních sítích. Je to svým způsobem digitální jed. Jak se s ním vypořádat?
Lidé nechtějí číst obsah, který vytvořila AI. Přesněji řečeno, pokud lidé vědí, že je obsah vytvořený lidmi, považují jej za lepší, než kdyby jej vytvořila AI. Alespoň to je tradiční přesvědčení mnoha lidí. Je to ale skutečně tak? Tak přesně tím se zabývala studie Yunhao Zhanga a Renee Gosline, výzkumníků z MIT. Ti se rozhodli otestovat, nakolik doopravdy odmítáme textový obsah
Co když se stane průšvih? Jak na to reagovat? Jaké je zlaté pravidlo krizové komunikace?
Negativní nálepkování je nebezpečná forma pomluvy, kterou se Vás někdo snaží poškodit. Co s tím? Jak se nejlépe bránit těmto podlým útokům?